روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا بعنوان پایگاه نمونه کشوری معرفی شد X نمونه X برتر X اول X نظرآقا سلام X بسیج X عیسی فتحی X علی رزمجو X www.nazaragha salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا بعنوان پایگاه نمونه کشوری معرفی شد

  • 11:10
  • 418  بازدید

 

پايگاه مقاومت بسيج سلمان فارسی نظرآقا بعنوان پایگاه نمونه کشوری معرفی گردید.

نظرآقا سلام _ حاج عیسی فتحی فرمانده محترم پایگاه مقاومت سلمان فارسی مرکز دهستان زیراه در گفتگو با نظرآقا سلام گفت: پايگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی نظرآقا با ارزيابي هاي انجام شده توسط ارزيابان استاني و سپس كشوري ضمن كسب رتبه برتر در استان بوشهر به ستاد جشنواره مالک اشتر معرفي و در سطح كشور موفق به احراز مقام برتر پايگاههاي كشوري گرديد.

فرمانده پایگاه سلمان فارسی ضمن برشمردن خلاصه ای از عوامل موفقیت پایگاه مقاومت سلمان فارسی افزود: همکاری و مساعدت در برگزاری یادواره و یادمان شهداء مختلف ، تشکیل بیش از 50 حلقه صالحین ، تشکیل جلسات در هر دو هفته یکبار ، اجرای طرح مشاور خانواده از طرف معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و حضور مسئولان سطح اول استان و ایراد سخنرانی در این موضوع ، برگزاری مراسم و برنامه سالروز فتح خرمشهر، تجلیل از آزادگان، جانبازان و فرزندان و خانواده محترم شهداء ، برگزاری مراسم های هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دیگر مراسمات ، بازدید و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی برخی از اقدامات این پایگاه است.

حاج عیسی فتحی ادامه داد: انشالله به همین مناسبت جهت تقدیر و تشکر و معرفی رسمی پايگاه مقاومت بسيج سلمان فارسی نظرآقا بعنوان پایگاه نمونه کشوری به استان تهران اعزام خواهیم شد.

فرمانده بسیج نظرآقا ضمن تشکر از مردم مرکز دهستان زیراه و بسیجیان ولایی نظرآقا در کسب این مقام تاکید کرد: معرفی بسیج نظرآقا بعنوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری افتخاریست بزرگ. کسب این مهم توسط پایگاه بسیج نظرآقا، نتیجه زحمات و علاقه مخلصانه جوانان و بسیجیان نظرآقاست که جای بسی تقدر و تشکر دارد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 13:22
    50 تا حلقه .کجا کرشون کرده که اثری وشون ندیاره.ای عامو ری هر چی اختلاسگر و دزه سفید کرده.ایطوری یاد بگیرین پرونده سازی کنینا
  • 9 سال پیش - 14:38
    همکار ما در استانداری خوب کارشو بلده
    آرزوی موفقعیت هم برای شما و هم برای همکارم را دارم.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.