روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیارحقیقی: آقای سیدمحمد کاظم منصوریان، انتخاب کارمند نمونه شدن لایق شماست X شورای نظرآقا X نظرآقا سلام X محمود بازیار حقیقی X علی رزمجو X کارمند نمونه

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیارحقیقی: آقای سیدمحمد کاظم منصوریان، کارمند نمونه شدن لایق شما بود

  • 0:25
  • 298  بازدید

 

نظرآقا سلام _ محمود بازیار حقیقی طی ارسال پیامی به نظرآقا سلام، انتخاب آقای سید محمد کاظم منصوریان به عنوان کارمند نمونه بخشداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید محمد کاظم منصوریان کارمند بخشداری منطقه سعدآباد با سلام و تحیات تو را هست پاداش بی منتی که بسیار شایسته ی عزتی اکنون که جنابعالی با تلاش موثر و صادقانه و اهتمام در انجام امور محوله که همانا خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب منطقه سعدآباد را سر لوحه خود قرارداده اید به پاس تلاش های سازنده،احترام و تکریم ارباب رجوع ،وجدان کاری ،انضباط اداری و اجتماعی مهارت و تخصص و حسن شهرت ، " از سوی بخشدار محترم دولت تدبیر و امید در سال مزین به "دولت ،ملت ،همدلی و همزبانی"به عنوان کارمند نمونه بخشداری انتخاب شده اید ، اینجانب این همت را ارج نهاده و ضمن تشکر و سپاس ازبخشدار محترم جهت معرفی جنابعالی به عنوان کارمند نمونه از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و اثر گذار شما تقدیر و تشکر به عمل می آید . امید است با ایمان به اراده الهی در جهت کسب رضایت حضرت دوست و حفظ منافع عموم در ارایه ی خدمات به مردم بخش سعدآباد همچون گذشته پیروز و سربلند باشید و تمام تلاش خود را معطوف به حفظ شخصیت و جایگاه مردم نمائید.

"من الله توفیق" با تشکر محمود بازیار حقیقی عضو شورای مرکز دهستان زیراه (نظرقا )



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.