روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X بخشدار سعدآباد: افتتاح و اجرای 23 پروژه هفته دولت در بخش سعدآباد X نظرآقا سلام X علی رزمجو X سایت X هفته دولت X افتتاح X اجرا X سعدآباد X www.nazaragha salam.

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بخشدار سعدآباد: افتتاح و اجرای 23 پروژه هفته دولت در بخش سعدآباد

  • 3:01
  • 249  بازدید

 

نظرآقا سلام: بخشدار سعدآباد گفت:در هفته دولت امسال 23 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 34میلیاردو 840 میلیون ریال در این بخش از شهرستان دشتستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شودبخشدار سعدآباد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، علیرضا رزمجو شنبه افزود: از این تعداد 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 860 میلیون ریال مورد بهره برداری و 11 پروژه نیز با اعتبار 17 میلیارد و 980 میلیون ریال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی گفت: پروژه های ساختمان مرکز بهداشتی درمانی روستای نظرآقا ، سردخانه 400 تنی در سعدآباد و دو سردخانه 100تنی در وحدتیه از مهمترین پروژه های مورد بهره برداری در بخش سعدآباد هستند.
رزمجو همچنین افزود: افتتاح طرح ساماندهی دو گلزار شهدای روستای برمک و شول،ساختمان دهیاری و آسفالت روستایی تل سرکوه،پارک محله ای فجر روستایی نظرآقا و جتوط از دیگر پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری در هفته دولت در این بخش می باشد.
بخشدار سعدآباد همچنین گفت:پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی روستایی تل سرکوه ، سربست، سرقنات ،برمک و شهر سعدآباد در مجموع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ،کلنگ زنی مخزن پنج هزار متر مکعبی وحدتیه با اعتبار چهار میلیارد ریال ، بهسازی کانال آبیاری درجه درودگاه با اعتبار یک میلیاردو 750 میلیون ریال و اجرای جاده بین مزارع وحدتیه با اعتبار یک میلیاردو 700 میلیون ریال از مهمترین پروژه هایی هتسند که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می شود.
رزمجو همچنین از آغاز عملیات اجرایی پارک کودک روستایی تل سرکوه،پارک محله ای ایثار و ساماندهی ورودی گلزار شهدای روستایی نظرآقا خبر داد.
وی به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش سعدآباد و توجه به عمران و آبادی در شهرها و روستای بخش سعدآباد اشاره کرد و از زحمات مدیران و کارکنان دولت در خدمات رسانی به مردم شریف بخش سعدآباد و مشارکت خوب مردم در اجرای پروژه ها قدردانی کرد.

منبع: اتحاد خبر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.