روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  بسم الله الرحمن الرحیم روز وصل دوست داران یاد باد یاد باد آن روز گاران یاد باد بیست و شش مرداد ماه سال1369 روز فراموش نشدنی برای ملت ایران است که فرزندان شجاع و غیور خود را بعد ازتحمل سالها

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمودبازیار حقیقی: 26 مرداد ماه سال69 روزیست فراموش نشدنی برای ملت ایران

  • 23:17
  • 254  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز وصل دوست داران یاد باد یاد باد آن روز گاران یاد باد

بیست و شش مرداد ماه سال1369 روز فراموش نشدنی برای ملت ایران است که فرزندان شجاع و غیور خود را بعد ازتحمل سالها دوری در آغوش کشیدند و امروز نیزاین سرو قامتان تاریخ بیش از دیگران در مسیر موفقیت کشورمان گام بر می دارند و الگو ،اسوه و افتخار میهن خویش می باشند . آزادگان متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده اندو پیام آنان سربلندی و شکوهمندی یک ملت است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می توان از آن بهره جست. اینجانب این روز تاریخی و ماندگار را به مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی بخصوص به خانواده های معظم آزادگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می کنم ، سلامتی و سربلندی روز افزون آنان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.برماست که خاطره این ایام الهی و خدایی را گرامی بداریم و میثاق خود را در ادامه را ه امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزشهای الهی و حمایت قاطع از دولت تدبیر و امید بویژه در سالی که سال همدلی و همزبانی است تحکیم بخشیم.

من الله توفیق

محمودبازیارحقیقی

رئیس شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.