روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X کارنامه قبولی تیم فوتسال سیدالشهداء در بازیهای بوشهر از زبان کاپیتان خود X شهرام رزمجو X تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا X در مسابقات فوتسال محلات استان بوشهر X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کارنامه قبولی تیم فوتسال سیدالشهداء در بازیهای بوشهر از زبان کاپیتان خود (عکس)

  • 13:54
  • 350  بازدید

 

تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا در چهارمین و آخرین دیدارش در مسابقات فوتسال محلات استان بوشهر بیست و سوم تیرماه 94 در سالن فجر محل برگزاری این مسابقات به مصاف توحید عالیشهررفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود توحید به پایان رسید تا تیم شایسته سیدالشهداء نظرآقا از حضور در نیمه نهایی باز بماند.تیم فوتسال سیدالشهدا در جام بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، شهرام رزمجو کاپیتان سیدالشهداء نظرآقا چهارشنبه شب بعد از دیدار این تیم با توحید عالیشهر که با نتیجه چهار بر یک بسود حریف پایان یافت اظهار داشت: اگر تیم ما از تمامی بازیکنانش در این دیدار برخوردار بود شرایط فرق می کرد. سیدالشهداء شایسته صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها بود اما نشد.

شهرام رزمجو ادامه داد: به طور قطع این بازیکنان را حفظ خواهیم کرد تا سال آینده نیز بتوانیم با تجربه و قدرت بیشتری در سطح اول مسابقات فوتسال استان بوشهر شرکت کنیم.

کاپیتان تیم سیدالشهداء پس از بازی جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد. شهرام رزمجو ضمن تقدیر از کلیه بازیکنان و نام بردن از آنها اعلام کرد، از آنجایی که تمامی بازیکنان سیدالشهداء بازیهای خوبی از خود در این رقابتها به نمایش گذاشتند حالا شایسته حضور در بهترین تیمهای فوتسال استان و شهرستان هستند.

رزمجو در این باره گفت: پس از انجام بازیهای عالی و غیر قابل پیش بینی از سوی تک تک بازیکنان سیدالشهداء ، به خصوص آقایان اکبر دهقان در درون دروازه و رحمان انصاری بازیکن با تجربه تیم فوتبال شاهین بوشهر، چند تیم بزرگ و سطح اول استان خواستار جذب این دو بازیکن شدند. که این نشان از عملکرد خوب تیم سیدالشهداء در این بازیها بوده است.

تیم فوتسال سیدالشهدا در جام بوشهر

کاپیتان با سابقه تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا از شروع بکار تیمش در این رقابت‌های معتبر تا نرسیدن به مرحله نیمه نهایی بازیها چنین گفت:

با آشنایی قبلی با آقای حسین باستین رییس هیات ورزشهای همگانی استان بوشهر و به دعوت از ایشان با جذب بازیکنان مورد نیاز در این رقابتها شرکت کردیم.

جذب بازیکنان بسیار خوب و سطح اول استان ( آقایان مصیب دشتی"پایه ایرانجوان بوشهر،پرسپولیس آبپخش" و حسن ماندگاری"ایرانجوان خورموج ، استقلال بوشهر") وهمچنین سطح دوم فوتبال کشور ( آقایان رحمان انصاری و مسعود استوار ) بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر و حضور بازیکنان بومی و محلی آقایان: بهرام رزمجو ، اکبر دهقان ، ایوب پرن ، محمدرضا هاشمی پور و ایوب احمدی پا به این رقابتها گذاشتیم.

تیم فوتسال سیدالشهدا در جام بوشهر

25 تیم بسیار خوب از سرتاسر استان در این بازیها شرکت کردند که تیم سیدالشهداء نظرآقا در گروه دوم با هنرمندان و پلیمر از شهر بوشهر هم گروه شد و با ارائه بازیهای خوب با نتایج 5 بر 3 برابر هنرمندان و 5 بر 4 برابر پلیمر پیروز و با قدرت و شایستگی کامل بعنوان سرگروه صعود و در بین 16 تیم برتر استان قرار گرفت.

این پایان کار بازیکنان سیدالشهداء در این بازیهای معتبر نبود. بلکه با مدد گرفتن از نام سیدالشهداء و شاهکارشان در پیروزی 5 بر 3 در محله یک هشتم مقابل تیم قدرتمند صلح آباد بوشهر برای اولین بار در تاریخ فوتسال نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) در بین 8 تیم برتر فوتسال استان قرار گرفتند که افتخاریست بزرگ برای ورزش نظرآقا.

رحمان انصاریاکبر دهقان

ساعاتی پس از فتح این مهم آقایان محمود بازیار حقیقی ریاست محترم شورای اسلامی ، سیدمحمود موسوی نژاد دهیار و آقای سید قاسم حسینی مدیر بازنشسته و از ورزشکاران قدیمی و دیگر ورزشکاران و اهالی نظرآقا در پیامهای جداگانه کسب این افتخار را تبریک گفتند.

در بازی چهارم تیم سیدالشهداء در روزهای آخر ماه مبارک رمضان با ضیافت افطاری بازیکنان و کادر فنی در شهر بوشهر و در کنار خلیج نیلگون فارس همه چیز آماده بود که نماینده شایسته نظرآقا به نیمه نهایی بازیها صعود کند. اما در شبی که میتوانستند جشن صعود برپا کنند نبود مصیب دشتی از بازیکنان تاثیر گذار سیدالشهداء لطمه بزرگی به این تیم وارد کرد و باعث شد نماینده نظرآقا با نتیجه 4 بر یک بازی را به توحید عالیشهر واگذار کند در صورتی که شایستگی حضور در بین 4 تیم برتر این بازیها را داشت حذف و از صعود بازماند.

شهرام رزمجو ادامه داد: با این ‌که تیم سیدالشهداء در شب آخر بازیها باخت و از صعود باز ماند اما از یاد نبریم تیمی مقابل ما بازی میکرد که سال گذشته به مقام دوم بازیها رسیده بود. این شکست هیچ چیزی از انجام بازیهای خوب بازیکنان ما کم نمیکند.

تیم فوتسال سیدالشهدا در جام بوشهر

شهرام رزمجو کاپیتان تیم فوتسال سیدالشهداء در پایان گفت: لازم میدانم از همینجا از حضور بازیکنان مهمان تیمم آقایان( رحمان انصاری ، مصیب دشتی ، حسن ماندگاری ، مسعود استوار و ایوب احمدی) کمال تشکر و قدردانی بعمل آورم. بخصوص آقای رحمان انصاری بازیکن توانمند شاهین بوشهر که با به ثمر رساندن 11 گل تا این لحظه و این مرحله بعنوان آقای گلی بازیها هست قدردانی کنم که دعوت ما را پذیرفتند.

همچنین جا دارد از آقای ایوب احمدی بازیکن با اخلاق و خوب تیم فوتسال اباصالح نظرآقا نیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که با حضورشان در تیم سیدالشهداء به خیلی از حاشیه سازان و فوتبالیست نماها درس اخلاق ، یک رنگی و یکدلی را داد. شهرام رزمجو ضمن تشکر از اندک تماشاکران متعصب خود که در تمام بازیها همراه این تیم بودند صحبتهای خود را پایان داد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 12:19
    سلام خسته نباشید، امیدوارم در مسابقات بعد موفق باشید.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.