روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X 24 خرداد 92 جلوگیری از ضرر بیشتر به مردم در بسیاری از زمینه ها بود X حجت الاسلام حاج احمد رزمجو X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X علی زیرایی X اطلاح طلبان X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

24 خرداد 92 جلوگیری از ضرر بیشتر به مردم در بسیاری از زمینه ها بود

  • 12:28
  • 246  بازدید

 

حجت الاسلام حاج احمد رزمجو

نظرآقا سلام: 1.در آستانه دومین سالگرد انتخابات پر رمزوراز خرداد 1392 و آشکار شدن بسیاری از نکته ها و شگفتی های دولت پاک دستان بهتر می توان به تحلیل اقدام هوشمندانه ی ملت ایران پرداخت:
1ـ یکی از مهم ترین دستاوردها که می تواند در انتخابات تأثیرگذار مجلس در سال جاری نیز راه گشا باشد درک همزمان بزرگان و گروه های مرجع و بدنه ی اجتماعی از لزوم در پیش گرفتن راهبرد وحدت کاندیدا بود که تا حد بسیار زیادی اشتباه فاجعه بار سال 1384 را جبران نمود کاری که شد نشان داد تشخیص منافع ملی و گذشتن از خواسته های شخصی و حزبی چه برکات ارزشمندی برای کشور و مردم می تواند در پی داشته باشد اقدام تاریخی دکتر عارف و هدایت های  بی بدیل سران جبهه ی اصلاحات و اعتدال نباید از حافظه ی مردم و فعالان سیاسی فراموش شود.
2ـ از حجم بی سابقه ی تخریب و توهین و کارشناسی و ایجاد جنگ روانی و کارشکنی جبهه ی پایداری و هم فکرانشان در صدا و سیما و مطبوعات زنجیره ای می توان درستی هدفگذاری مردم در آن انتخابات را فهمید و راز بسیاری از هجمه ها را دریافت.
3ـ افشای موارد ناچیزی از غارت بیت المال توسط مدیران و مرتبطین دولت گذشته و آسیب های دیر جبرانی که در بخش های زیرساختی بدلیل سوء مدیریت بر کشور رفته نشان داد یکی از بزرگترین دستاوردهای 24 خرداد 1392 جلوگیری از ضرر بیشتر به مردم در بسیاری از زمینه ها بود و به شکل قابل قبولی از هدر رفت سرمایه ملی پیش گیری بعمل آمده است.


آیا گفتمان اعتدال در کشور نهادینه شده است؟
1ـ اگر منصفانه قضاوت کینم تا حاکم شدن فضای اعتدال در گفتار و رفتار ملی راه درازی در پیش داریم در جبهه ی مقابل متأسفانه افراطیون همچنان با رفتارها و گفتارهای تند و کنترل نشده متأسفانه فضایی را رقم زده اند که بسیاری از اصول گرایان دلسوز را در هاله ای از غبار و تیره گی قرار داده و امکان تأثیرگذاری مثبت را از آنان گرفته اند.
2ـ در میان اصلاح طلبان و اعتدالیون نیز در مواردی دولت تنها است و زمزمه هایی حاکی از بی صبری، سرخوردگی، هیجان زدگی  و میل به تند شدن فضا مشاهده می شود باید پرسید چرا و تا کی؟ و به چه قیمتی؟ دندان بر جگر بگذارید و چشم به افق های روشن و امید بدوزید دیگران با جهل خود راه را می گشایند./ب

منبع : اتحاد جنوب



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 11:27
    حماقت احمدینژاد در سپردن پست و جایگاه به عده ای معلوم الحال در حلقه نزدیک خود؛ عده ای از مفسدین اقتصادی سابقه دار کشور را آن چنان پر رو و حریص کرده است که شعار مقابله با فساد را سر دهند.
    راستی آقای رزمجو یا هدایت جو، خوب است که همین دیشب پرونده فساد مهدی هاشمی از دادگاه تجدید نظر بیرون اومد؟ راستی فساد کرسنت مربوط به کدام دولت بود؟
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.