روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

بالاخره رئیس شورای نظرآقا زمان جلسه پرسش و پاسخ مردم با شورا را تعیین نمود X محمود بازیار حقیقی X شورا X نظرآقا سلام X سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید X علی رز

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بالاخره رئیس شورای نظرآقا زمان جلسه پرسش و پاسخ مردم با شورا را تعیین نمود

  • 14:16
  • 295  بازدید

 

جلسه هم اندیشی شورا با مردم نظرآقا برگزار میگردد.

محمود بازیار حقیقی در گفتگو با نظرآقا سلام گفت: جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ شورای اسلامی با اهالی شریف مرکز دهستان زیراه در راستای رفع و بررسی مشکلات نظرآقا برگزار میگردد.

رئیس شورای اسلامی نظرآقا اظهار داشت: این نشست با هدف افزایش ارتباط سازنده مردم شریف نظرآقا با مسئولان و اعضای شورا برگزار خواهد شد.

بازیار حقیقی در مورد زمان جلسه توضیح داد: این نشست در روز بیست و چهارم خرداد ماه همزمان با سالگرد غرور آفرین دولت تدبیر و امید بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار میگردد.

محمود بازیار حقیقی تآکید نمود: اهداف برگزاری این جلسه هم اندیشی، ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و اعضای محترم شورا و بهره گیری از فکر و ایده خلاقانه اهالی نظرآقا به خصوص جوانان پرشور این دیار در کلیه امورات و احساس مسئولیت بیشتر مردم در پیشبرد مسائل مرکز دهستان زیراه است.

رئیس محترم شورای اسلامی در پایان گفت: امید است با شرکت گسترده شما عزیزان در این مراسم ما را در اهداف خود یاری فرمائید. و از شما مردم شریف نظرآقا خواهشمندیم به تمامی دوستان ، آشنایان و هم ولاتی های خود زمان و مکان این نشست را اطلاع رسانی نمایید تا شاهد جلسه ای پر بار باشیم.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 18:49
    ساده هستم

    ساده می بینم
    ساده می پندارم زندگی را

    نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

    سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

    ساده می مانم…

    ساده میمیرم…

    اما…

    ترک نمی گویم پاکی این سادگی را ...
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.