روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X بهترین عملکرد دهیاری از دید کاربران نظرآقا سلام در سال 93 مشخص شد X مرکز دهستان زیراه X نظرات X نظرسنجی X علی رزمجو X شورا X دهیاری X روستا X نظرآقا سلام X ان

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بهترین عملکرد دهیاری از دید کاربران نظرآقا سلام در سال 93 مشخص شد + آمار کلی

  • 12:44
  • 383  بازدید

 

نظرآقا سلام _ کاربران پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام با شرکت در نظر سنجی این سایت بهترین عملکرد دهیاری را انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، با توجه به اهمیت نظر سنجی، نظرآقا سلام نظر مردم به عملکرد دهیاری را طریق نظر سنجی با عنوان (( مهمترین اقدام دهیاری در سال 93 چه بود؟ )) جویا شده بود که بعد از گذشت 3 ماه از درج نظر سنجی در سایت نتایج زیر به دست آمده است.

در این نظرسنجی که مجموعآ 187 نفر شرکت نموده اند 72 نفر انتشار نشریه نظرآقا سلام را بهترین عملکرد دهیاری در سال 1393 دانسته اند.

در این نظر سنجی 59 نفر شروع بکار ساختمان دهیاری و شورای اسلامی را در رتبه دوم قرار داده اند.

همچنین ساماندهی ماشین آلات دهیاری با 31 رای و اتمام پارک محله ای فجر با 11 رای و طرح همیاران دهیار و روشنایی بلوار اصلی هر دو با 7 رای به ترتیب در رتبه های سوم تا پنجم قرار دارند.

جای بسی خوشحالیست که کاربران با فرهنگ این پایگاه بهترین عملکرد دهیاری در سال گذشته را انتشار نشریه نظرآقا سلام انتخاب نمودند. و این میتواند تذکر و گوشزد خوبی به مسئولان مرکز دهستان زیراه باشد که مردم همیشه در صحنه نظرآقا اهمیت فراوانی به اطلاع رسانی در مورد مسائل این دیار میدهند.

نظرسنجی

گفتنی است این پایگاه اطلاع رسانی نخست با هدف  انجام وظیفه شفاف سازی و اطلاع رسانی  خود و در واقع با هدف کمک به مجموعه شورا و دهیاری با انعکاس نظرات هم ولاتی ها میکوشد تا مسیر توسعه و پیشرفت نظرآقا را بیش از پیش نمایان سازد و سعی میکنند با انعکاس نظرات اهالی به اعضای محترم شورا و دهیار محترم آنها را در جریان رضایت مندی و عدم رضایت مندی مردم از عملکردشان در طول سال قرار دهد.

هم ولاتی های محترم میتوانند از اعلام رضایت مندی و یا عدم رضایت مندی و انتظارات و ارزیابی خود را از مباحث پروژه های عمرانی فعال در سطح نظرآقا ، وضعیت مبلمان روستایی ، نظافت و پاکیزگی کوچه ها و معابر ، آسفالت کوچه ها و خیابانها ، کارهای فرهنگی و اجتماعی، در آمدها و هزینه ها ، برنامه و طرح های درآمد زا کوتاه مدت وب لند مدت ، زیباسازی چهره و سیمای مرکز دهستان زیراه ، ارتباط شورا و دهیار با مردم و جلسات علنی، پیش بینی آینده وضعیت مدیریت نظرآقا، حضور و ملاقات شورا و دهیار با مسئولین و مقامات بلند پایه و تاثیرگذار(بخش ، شهرستان ، استانی و کشوری) جذب اعتبارات ، پسماند و جمع آوری زباله ، و دیگر مباحث و موارد در طول سال نظر و دیگاههای خود را باز هم تاکید میکنیم مثل همیشه به دور از تخریب توهین و بیان مشکلا ت شخصی و احساسات و غرض ورزی بلکه از روی اطلاعات کافی و منطق و انصاف و در جهت کمک و همراهی با مجموعه شورا و دهیاری جهت پیشرفت کاری در چند سال باقی مانده  بیان نمایید.

مطمئنا کلیه نظرات شما عزیزان بدون هرگونه  سانسور و ملاحضه  ای و جانبدار از شخص خاصی تایید خواهد شد.

منتظر نظرات ودیدگاه شما هستیم:



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.