روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X خاطره ای از آقای باقر شکیبا در زمان جبهه و جنگ X رزمندگان روستای نظرآقا در جنگ X عکس های قدیمی X عکس های روستای نظرآقا X هفته دفاع مقدس X علی رزمجو X خاطرات X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

خاطره ای از آقای باقر شکیبا در زمان جبهه و جنگ

  • 20:10
  • 374  بازدید

 

"به مناسبت هفته دفاع مقدس"

از اینکه لطف خداوند بزرگ شامل حالم شد توانستم خدمتی ناچیز در دوران دفاع مقدس به نظام جمهوری اسلامی و این آب و خاک داشته باشم شکر گذارم .

باقر شکیبا

اینجانب باقر شکیبا فرزند مرحوم غلامرضا متولد 1331 در سال 1363 به عضویت سپاه پاسداران در آمدم و سپس از آموزشهای لازم در منطقه جنگی دهلران یکی از نیروهای لشکر 19 فجر بودم در قسمت پدافند پادگان فعالیت میکردم.

و خاطره ای از آن زمان به یاد دارم که یکی از شبها هنگامی که مرتب عراق دزفول و اندیمشک را موشک می زد

حدود ساعت 2/5 شب دو فروند موشک دویست از روی آسمان پادگان عبور کرد و کاملاً مشاهده شد صبح که در میدان صبحگاه همه نیروها جمع شدند فرمانده پادگان اطلاع داد که دیشب موشکها به منطقه مسکونی دزفول اصابت کرده و تعدادی از هموطنان شهید شدند

که بسیار نگران شدیم و حسرت خوردیم که ای کاش اقدام می کردیم لذا در شب پدافند کاربرد ندارد چند روز بعد که شخصاً به شهر دزفول رفتم همه منزل های مسکونی که موشک اصابت کرده بود و تعدادی شهید داشتند به افتخار هر یک شهید یک پرچم بر روی دیوار خرابه ها نصب شده بود این خاطره دلخراش همیشه در نظرم مجسم می باشد و خدا می داند که در خط مقدم هنگام عملیات چه خاطره هایی به جا مانده است که این حقیر سعادت حضور در خط مقدم و عملیات را نداشتم .

از خداوند بزرگ جهت شادی روح شهداء و عاقبت بخیری همه شما را خواهانم .

                                                                      

دعا گوی شما باقر شکیبا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 9:28
    ممنون از مدیر وبسایت که ما را یادان خاطرات جنگ می اندازد
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.